Julklappstips!

Har jag kanske redan berättat om denna fantastiska blogg nån gång? Ja det tåls isåfall att säga igen.
Detta gäller inte bara alla småbarnsmammor därute utan ALLA kan få sig ett gott skratt och lite igenkänningshumor. karin heter den roliga och trevliga kvinnan som bloggar om vardagens små egenheter och speciellt om hur livet som småbarnsmamma kan vara ;-) Läs läs läs och skratta sedan så du nästan kissar på dig:
blogg.alltombarn.se/ketchupmamma (finns även länk bland länkarna på min sida)

Hon har även släppt sin första bok där hon bland annat samlat många av sina krönikor från en tidning hon skrivit för. Definitivt årets julklapp!!
Ketcupmamman -  Saker jag inte vågat berätta för BVC
Finns bl.a på adlibris.com och bokus.com. Av nån anledning går det inte att länka men det beror nog bara på min brist i datakunskap.



Ja så vill du ha lite rolig läsning nu till jul eller ge bort en uppskattad julklapp så behöver du inte leta längre.

Enjoy!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0