JUL!!

Jag älskar julen. Har säkert sagt det redan men jag gör verkligen det. Blir ett barn på nytt!
När man var liten var det allra bästa såklart julklapparna. Nu är det bästa julmaten och sen klapparna ;-) Nädå men julmaten är såklart i topp! Sen kan jag känna med åren att jag faktiskt inte bryr mig om vad jag får/om jag får något/hur mycket osv.. för det som jag tycker är allra roligast nu är att se minerna på de man ger julklappar till! Särskilt barnens och i vårt fall då Alvins! Tova lär väl mest se måttligt fascinerad ut över nån krulligt presentsnöre..

I år blir vi hemma och firar jul. Johans syster + familj, hans bror och min mamma kommer hit. Och så dyker Johans farmor upp sen framåt kvällen. Önskar så att min pappa och bror kunde varit här med men det blir lite svårt med ett världshav emellan. Men det blir nog en riktigt mysig jul ändå!

Har lovat mig själv att goffa riktigt rejält för efter nyår så blir det diet och träning! Stenhårt!! Så tills dess ska jag njuta av julmat, godis och nyårssupé utan att försöka lägga på mig ännu mer.. Bella du sviker inte pakten va?! ;-)

Snart kommer tomten... GOD JUL!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0