Ja se det snöar..

.. äntligen!! Till Johans stora fasa då förstås. Han hatar snö! Men det är fullt förståeligt då han är en av de duktiga männiksor som konstant måste ploga bort den hela vintern.
Så enda nackdelen med detta väder just ju blir en lagom grinig karl här hemma varje eftermiddag ;-)

Gjorde ett försök till att ta julkort på barnen på lucia men de blev sisådär. Inte lätt att få en 3-åring och en 4-månaders att se glada ut och kolla i kameran smatidigt direkt :-D Men så ska vi inte skicka några julkort i år heller så det gör ju inte så mycket.





Så måste jag passa på att tacka Annika för att jag vann hennes tävling om ett namnhalsband! Annika är en väldigt kreativ tjej som gör egna namnsmycken, betongkonst bland mycket annat! Nyligen hade hon en tävling på sin blogg heartofconcrete.blogg.se där hon lottade ut ett vackert namnsmycke och jag vann!! Jag älskar att vinna ;-)
Smycket ska min älskade Karin få så fort hon flyttar ner hit i Januari.



Fint va?!



 


Kommentarer
Postat av: jessica

Å vilken tur du har då..jättefint smycke ;)

Vilka söta kort,är ju en konst att få dom att titta in i kameran ;-P

Kram!!

2009-12-15 @ 21:11:32
URL: http://jessicaandersen.blogg.se/
Postat av: Veronica

Supersöta kort ju :-D

2009-12-15 @ 21:39:18
URL: http://vera82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0